Kis segtsg Mindenkinek... 1. rsz
PieceOfShit 2006.02.15. 01:30
Nos itt van egy kis segtsg... HOGYAN JTSZUNK A F.E.A.R-rel
Taktikai jtancsok, avagy::: Hogyan jtszunk a F.E.A.R Multival...
Nos a jtk mint tudjtok elg prgsre sikeredett, ppen ezrt nem rt az vatossg, ugyanakkor ha sok pontot akarunk szerezni, akkor viszont offensiven kell viselkedni. Na mint tudjuk a kett nem mindg mkdik egyszerre. ERGO: a jtk taktikai rszt kt rszre lehet bontani.
Deffensive rsz:
Nos ide tartoznak a mindig figyelj a htad mg, a nzz a lbad el, a csak vatosan, nem kell kitrni a minden sarok mgl, s az EZ EGY CSAPATJTK!!!...
1. Mindig figyelj a htad mg: hogyan lehet ezt megvalstani?!?!? Ht igen. Nem egyszer a dolog, ugyanis kell hozz a masszv csukl. Mindig forogni kell a jtk kzben. Hol balra hol jobbra, ugyanis az ellen megephet onnan is ahonnan nem is vrad, teht olyan rszek fel is rdemes fordulni, ahol egy rva llek sem szokott lenni. Mindig balra, jobbra s balra s jobbra...
2. Mindg nzz a lbad el: Nem kell kommentlnom a proxy-kat, gondolom mr mindenkinek meggylt vele a baja kellkpp. Egyetlen mdja, ha nem akarsz belelpni, ha figyelsz rohadtl a lbad el... Nem sok mindent tehetsz, a gyans rszeket (lpcsk, sarkok, lpcsforduk stb...) mindig vatosan kzeltsd meg.
3. Nem kell kitrni a sarkok mgl: Nos ez a jtk kritikus rsze. Minden jtkosban benne van a reflex, hogy menni-menni-menni... Nos ezt meg kell prblni elfelejteni. A jtk plyin ltalban kialakulnak gynevezett kritikus pontok, ahol az egyik csapat becampeli magt, a msik meg tr elre mint az rlt szvesztetten. Nos nem szabad elkapkodni a dolgot. Inkbb vrjuk meg, mg az elen kijn a rejtekrl, s akkor csapjunk le r... Elbb vagy utbb gy is ki fog jnni...
4. Nos az utols s egyben legfontosabb dolog a deffensive rszben, hogy ez egy Csapatorientlt jtk... Ki hitte volna... A legfontosabb, hogy mivel csapatban vagyunk, ne akadlyozzuk egymst, s ha lehet, akkor mindig tartsuk meg a tisztes tvolsgot egymstl, ugyanis minl sztszortabban vagyunk egy termen bell, az ellennek annl kevesebb az eslye, hogy egy grnttal kifstl mindannyinkat. (Mindig fedezztek egymst, ha lehet akkor minden irnybl) rdemes megszerezni a kritikus pontokat minl hamarabb, hogy ne nagyon legyen eslye az ellennek elnk jtszani. Legjobb kritikus pont az OFFICE plyn tallhat, a lpsc, s az als iroda rsznl... Itt aztn lehet ponkodni... De csak vatosan. Lehetleg, (ha skype ll rendelkezsre), akkor mindig figyelmeztesd a trsaidat a gzos helyzetekrl... Gondolok itt, pldul az egyik kritikus pont egyik bejratnak vdetlensgrl... Hadd ne ljk mr le a kedves trsakat az ellensg csapatai htulrl... Ekkor lehet vitatkozni, hogy ki a hibs... ERGO: az a ki nem szlt... De az is lehet a hibs, aki nem tartotta be a nzz a htad mg elvet... Lnyegtelen... A fontos az az, hogy mindig nyisd ki a szd ha gebasz van...
Offensive rsz:
Nos ebbe a kategba tartoznak a jtk azon rszei, amelyekben lerom, mik azok az ratlan szablyok, amiket rdemes betrtani ha tmadsz...
1. Ha van egy kritikus pont, amit az ellen elfoglalt, akkor ne egyenknt menjetek be, hogy majd egyedl, mert nagyon kevs r az esly... Inkbb prbljtok meg lefoglalni az egyik bejratot, 1, 2, max 3 emberrel, amg a tbbiek trnek a msik oldalra. Akkor jn a meglepi. (Ha skype ll rendelkezsre), akkor egy akrmilyen arra utal parancsal kzljtek egymssal, hogy ki mikor van ksz... Ha megtetttek, akkor mind a kt bejratrl egyszerre kell nekiesni a kritikus pont megtmadsnak, ekkor a legnagyobb az esly a bevtelre...
2. Soha se menj full egyenesen, inkbb oldalazz, balra-jobbra, balra-jobbra, ugyanis a cikzs elg idegest tud lenni az ellen szmra... Kis gyakorlssal elsajtthat...
3. Ha mr faszn tudsz cikzni, akkor belevegythetsz egy kis ugrlst (bunny hopping-ot) is. Ez mg idegestbb tud lenni, ugyanis ilyenkor mr elg nehz fejre cloznia az ellennek... Ezt inkbb kzelharcra ajnlom, mert akkor a legnehezebb megkeresnie az ellennek, mert rngatni kell a mouse-t... ERGO: sux neki...
4. Kzptvra s messzire egyarnt jl hasznhat a guggolsbl val clzs, nmi cikzssal s zoom-mal elegytve. Hogy mirt is j ez? A dolog egyszer. Leguggolsz, akkor az ellennek kevesebb felletet hagysz, hogy eltalljon. A cikzs mgjobban megnehezti a dolgt. A zoom meg mr csak olaj a tzre, hiszen pontosabban tudsz clozni...
5. A fegyereket is jl meg kell m vlasztani. Szoks mondani, hogy azt hasznld amelyiket jl tudod kezelni. Ez gy is van, de nem hiszem, hogy egy G2A2-nek eslye van egy Particle Type-7-el szmben messzitvra. ERGO: ha ilyen helyzet addik, akkor inkbb fogd a nylcipt, s hzz el onnan. Persze a plytl is fgg, hogy melyik fegyvert rdemes hasznlni, azon bell fgg mg a plyn belli helyektl... Ha szk, akkor jhet az unarmed... Ha nagy, akkor Type-7, vagy ha az nincs, akkor Penetrator, vagy Assault Rifle. Kzp- s rvid tvra, nagyon j az RPL Subachine gun...
Nos rviden ennyi az els fejezetbl, majd lesz mg folytats, s ha lehet akkor egy kis gyakorls keretben, csak a kln tagjai sszejhetnnek... Remlem egy kis segtsget azrt kaptatok ezzel...
Addig is mindenkinek j F.E.A.R-ezst
|